2 weken te gaan..... and counting... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Kevin Looijmans - WaarBenJij.nu 2 weken te gaan..... and counting... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Kevin Looijmans - WaarBenJij.nu

2 weken te gaan..... and counting...

Door: Kevin Looijmans

Blijf op de hoogte en volg Kevin

14 April 2014 | Nederland, Eindhoven

Het aftellen is nu toch echt begonnen. Vandaag heb ik te horen gekregen dat de opdracht die we zelf in elkaar mochten zetten voor mij is goedgekeurd!
Er is nu zeker geen weg meer terug! :D

- Vliegtickets.....check
Maandag 28 april om 08.00 uur 's ochtends vanaf Schiphol naar Parijs, waar we na een korte overstap verder naar Sint Maarten waar we dan rond 19.20 (Nederlandse tijd, 13.20 lokaal) zullen landen.
- Stage...........check
Op de Sister Regina School mag ik stage lopen in groep 6/7. De ervaringen uit het eerste semester zullen dus goed van pas komen!
- Accomodatie...check
Op slechts 2 minuten lopen van de stageschool, en maar lieftst 3 minuten van het strand slapen we in een studentenappartement.
- Koffer.......... niet check
Maar het begin is gemaakt! Ben afgelopen week op pad geweest om nieuwe broeken en schoenen te halen die passen bij de dress-code van de stageschool. De nieuwe blouzen en polo's zijn ook besteld, dus de koffer begint langzaam gevuld te raken.

Ik ga proberen om tijdens mijn periode op Sint Maarten regelmatig via deze blog iedereen op de hoogte houden van mijn belevenissen op Saint Martin.... Of was het nou toch Sint Maarten??

Kortom, I keep you on the height, maar ik ga jullie wel heel erg missen!
Tot op Sint Maarten!

  • 29 April 2014 - 13:13

    Janneke Romeijnders:

    Dag Kevin,
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Prettig dat je opdracht is goedgekeurd!
    Ik wens je een leerzame tijd toe!
    gr Janneke Romeijnders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Mijn naam is Kevin Looijmans en ik ben 22 jaar. Vanuit de PABO waar ik studeer is er de mogelijkheid geboden om stage te lopen in het buitenland. Die kans heb ik natuurlijk met beide handen aangepakt! :-D Daarom verblijf ik van 28 april tot 5 juli op het (volgens de foto's) prachtige eiland Sint Maarten. Ik ga proberen om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn bezigheden via deze site! Groetjes, Kevin

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 11120

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 05 Juli 2014

Sint Maarten!

Landen bezocht: